Konkurransen om kundenes oppmerksomhet er knallhard. Ifølge Red Crow Marketing blir vi utsatt for mellom 4 000 og 10 000 reklamebudskap hver eneste dag. Vi legger ikke merke til 100 av dem en gang. Hvorfor? Det er alt for mye informasjon for hjernen vår å prosessere....
la deg inspirere
til å fange oppmerksomhet, vekke interesse og skape engasjement
Statistikkene som sier alt om hvorfor du ikke kan la være å bruke videomarkedsføring i 2023
Videoinnhold har hatt en enorm vekst de seneste årene og det er ikke uten grunn. Her får du noen statistikker som forteller deg hvorfor du ikke kan la være å bruke videomarkedsføring i 2023. Kundene vil ha video Videoinnhold har hatt en enorm vekst og økning i...
4 gode grunner til at programvareselskaper investerer i animasjonsfilmer
Å lese bøker kan være både avslappende og spennende, men å se de samme bøkene gjengitt på filmlerret eller TV skjermen er en helt annen opplevelse. Bare tenk på noen av største filmene og seriene de siste par tiårene; Harry Potter, Ringenes Herre og Game of Thrones....
Alt du trenger å vite om forklaringsfilmer
Explainer videos, eller forklaringsfilmer som vi liker å kalle det, blir stadig mer populært, og det er det mange gode grunner til. Men hva er en forklaringsfilm egentlig? Hva kan de brukes til? Hvorfor bør du vurdere om dette er noe for din bedrift? Svaret på dette...
Det er mange fordeler med å ha produksjonsavdelingen sin i India
Med unntak av norske eller skandinaviske fortellerstemmer så skjer all vår produksjon i India. Det er vi ganske stolte av, og det har sine fordeler. Noen vil hevde at dette resulterer i både dårligere kvalitet og lengre leveringstid. Det er vi mildt sagt ganske uenige...
Slik oppretter du en YouTube kanal for bedriften din
Når du har investert i en animasjonsfilm kan det jo hende at du ønsker at så mange som mulig skal se den. Ved å publisere den på YouTube får du en enkel måte å dele den på. Du kan dele lenken direkte til videoen på YouTube eller bruke en enkel kode til å bygge videoen...